Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2014 18:01 - Малка част от историята ми
Автор: monny Категория: Лични дневници   
Прочетен: 714 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 23.11.2014 18:17


Сгуших се в него. Мм, хем бях прегърнала здраво, твърдо тяло, но суичърът му беше така мек, стоплих се не заради одеалото, а защото Роджър беше толкова топъл, сякаш горещ. Докато се наслаждавах на усещането да стоя сгушена в него на топло и меко и в същото време защитена, усетих погледа му върху себе си.
-Добре ли ти е така?- Попита ме той.
-Да, благодаря.- и го погледнах.
Хм, не само тялото му гореше. Тъмния разстопен шоколад в очите му се беше превърнал в черна нощ, святкаща и блещукаща.
-Винаги ме гледай така!
-Как?
-Така, както ме гледаш сега, както ме гледаше днес, както ме гледаше, като те спасих от онази кола и когато ме видя за пръв път. Обожавам да ме гледаш така.- Сведох поглед, но той  повдигна брадичката ми и ме накара да го погледна отново, приближи главата си до моята, едната му ръка обхвана едната страна на лицето ми и още се приближихме един към друг. Устните ни бяха на едно равнище, захапах долната си устна. Усетих накъсаното му дишане през леко разтворените му устни, одеалото се свлече от гърбовете ни, погледнах към устните му. Отново ме обзе онова желание, напираше, докато чаках да стане това, за което нямах вече търпение, но не можех да мръдна. Все едно бях скована, само преглътнах и когато погледнах към черните му очи, наситени с желание, той ме целуна и ме накара да разтворя устните си за неговите.
„Най-накрая.”
Въздъхнах облекчено вътрешно аз.
Целуваше ме нежно, но и настойчиво и бавно, без да се контролира както друг път, с нетърпение, сякаш изпитва нужда от мен, нямаше го това самообладание, което виждах всеки път у него. Прокарах лявата си ръка по бузата му, а с дясната достигнах косата му и го придърпах повече към мен. Този път вече изгуби наистина контрол, хвана по-силно лицето ми и езикът му нахлу в устата ми. В първия момент ме обзе паника, не знаех какво да правя, но когато неговият език докосна моя и започна да гали моя се отпуснах и започнах да правя същото. Този Роджър, отпуснат и без да се контролира ми харесваше много. Отлепи устни от моите и каза:
-Господи!
Усмихнах се. Не предполагах, че първата ми целувка ще бъде така разтърсваща, защото за мен беше такава, не предполагах, че той ще се държи по този начин и ще ме накара да се самозабравя. В действителност точно така се чувствах, докато ме целуваше. Хем бях замаяна и щастлива, доволна, хем забравих коя съм, къде съм и хич не ми пукаше, че има хора около мен.
Наблюдавах само гледката пред мен, потъмнели очи, изненадана, невервяща усмивка, засмях се и дълго се гледахме така усмихнати, той изглеждаше по-изненадан и от мен. Пак ме целуна, толкова нежно, без да бърза и не спря, докато не останах без дъх. Вдигна одеалото от пясъка, изтупа го и ни загърна и двамата, прегърна ме, облегнах се на рамото му и пак си захапах устната и се усмихнах. Стояхме мълчаливо, усетих усмивката му в косата си.
-Господи, толкова си сладка...
Ти си така различна, караш ме да се чувствам като някой хлътнал тийнейджър, караш ме да се смея, да полудявам по теб, да ти се ядосвам, а след пет минути вече да съм забравил затова. – Засмях се и гледах в една точка, чакайки го да продължи с откровенията си.
- Знаеш ли, искам те от момента, в който застана пред мен и ме погледна с големите си сини очи, толкова изплашени, беше готова да побягнеш от мен. Не искам като онази вечер да си тръгвам от теб, не мога да стоя далеч от теб. Знам, не сме се опознали достатъчно, но моля те! Бъди с мен! Не мога да устоя на привличането между нас.
„Леле! Какво ме молеше той? Иска да бъда с него! Да, да, да! Искам! Искам!”
Вдигнах очи към неговите. О, очакване, надежда и страх. Всички тези неща бяха изписани на лицето му.
-И аз не мога. С теб съм, Роджър.



® Симона Иванова




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. comfy - !
26.10.2014 12:45
На мен ми хареса, но го приемам само за откъс, а не като завършеност...

... Имаш и някои сполучливи попадения в изразните средства!! Поздравления! Чакаме още! :)

к.к.
цитирай
2. monny - :)
26.10.2014 12:59
Благодаря много, наистина! Ще добавя направо първата част от историята, тоест първата глава. Нямам много опит, пиша от една година и мисля, че се получава. Ще съм благодарна на всички ви за коментарите ви, дори и да са критични.
Очаквайте първа глава :)
цитирай
3. injir - Хубаво е. Продължавай.:)
30.10.2014 23:46
Хубаво е. Продължавай.:)
цитирай
4. monny - :)
31.10.2014 08:11
Благодаря ти :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monny
Категория: Лични дневници
Прочетен: 31174
Постинги: 30
Коментари: 38
Гласове: 347
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930